Selecteer je regio bovenaan via de groene knop voor regionale inhoud.
Duurzaam innoveren voor een sterke groeistrategie
Nu de wereld, en je doelpubliek, aan een ongezien tempo evolueert, is innovatie een onmisbaar element van een sterke strategie. Om meer toegevoegde waarde te creëren, in te spelen op veranderende verwachtingen, en ga zo maar door. Maar hoe innoveer je in je bedrijf? Onze Voka-experts helpen je met plezier bij het uitstippelen van een duurzame strategie op maat.
Wil je meer informatie? Vul jouw gegevens en binnen de 24 uur helpen we je verder!
Het laatste nieuws rond innovatie
Ontdek het laatste nieuws over duurzame innovaties. Nog meer tips, feiten en inspiratie vind je in ons themadossier: Op naar de innovatietop.
Voka Digihubs: brug slaan tussen ondernemingen en digitale vooruitgang
Meerdere studies tonen aan dat kleine en middelgrote ondernemingen in Vlaanderen zich bevinden in een nog aanzienlijke achterstand in het digitaliseringsproces. Deze digitale kloof tussen grote en kleine ondernemingen bedreigt niet alleen hun concurrentievermogen, maar heeft ook gevolgen voor de Vlaamse economie als geheel. In een tijd waarin digitale technologie de sleutel is tot groei en concurrentievoordeel, is het essentieel om deze kloof te dichten.
Bloed, zweet & lactaat | IDRO schakelt versnelling hoger door Voka Digihub
Als doctoral researcher bij IDRO, een in 2020 opgerichte start-up, is Kevin Van Hoovels nauw betrokken bij het boeiende project van het ontwikkelen van een geavanceerde sensor voor het meten van lactaat in het zweet. "Lactaat, als bijproduct in de spieren, biedt cruciale inzichten in de inspanningsintensiteit, en ons doel is om deze metingen efficiënt, praktisch en real-time te maken," benadrukt Van Hoovels.
Muurdecoratie-producent Grandeco ontwikkelt virusdodende coating
Marketing manager Tine Coopman is vrij recent bij Grandeco en werkt daar samen met twee marketingteams. “Met het B2B-team bewerken we de B2B-behangersmarkt. Dat betekent dat we onder andere marketingoplossingen voorzien voor distributeurs en doe-het-zelf-zaken, en aan de hand van communicatie ons merk top of mind houden. Anderzijds verkopen we met het B2C-team onze muurdecoratie rechtstreeks aan de eindgebruiker via onze user friendly webshops Roomblush, Wallhaus en Style4Walls.”