Al in 2006, toen E-commerce nog voet aan de grond moest krijgen in België, hield Jo Vandebergh zich al bezig met de vraag: “hoe kunnen bewoners hun online bestellingen en boodschappen ontvangen als ze niet thuis zijn?” Met de oprichting van Bringme zorgde hij enkele jaren later voor de oplossing. Door producten zoals de Bringme Desk, Box en Bell – die samen een volwaardige virtuele receptie vormen – zet het bedrijf de deur open naar een leven met meer tijd en gemak voor iedereen. De internationale aanwezigheid van Bringme maakt van CEO Jo Vandebergh de geknipte Global Ambassador Nederland en Frankrijk.
Global Ambassador voor Nederland & Frankrijk
“Wie denkt dat hij in andere landen telkens dezelfde formule kan toepassen en koppig zijn eigen ding wil blijven doen, is eraan voor de moeite. Internationaal ondernemen vraagt om flexibiliteit, empathie en observatievermogen. Anders gezegd: als je je dresscode aanpast aan het land waarin je wil doorbreken, heb je al snel een date.”
Bringme bestaat uit een internationale familie van dromers en doeners, gedreven door hun passie voor technologie. Bringme’s virtuele receptionist voor bedrijven maakt mogelijk wat onmogelijk is voor fysieke receptionisten: hij zorgt voor een veilige werkplek, verwelkomt bezoekers en medewerkers en ontvangt leveringen automatisch. Met Bringme’s digitale conciërge voor appartementsgebouwen kunnen bewoners bezoekers veilig verwelkomen, waar ze ook zijn, en beschikken ze over een contactloze pakjes- en boodschappenservice. Hun producten zijn baanbrekend, met een knap design, en zijn verbonden met een gebruiksvriendelijke app die een hele nieuwe wereld van comfort en convenience opent voor de gebruikers.
Dit betekent Bringme vooral voor zijn klanten: ze besparen tijd en geld, genieten van een hoog niveau van veiligheid, hygiëne en privacy, en dragen bij aan een meer duurzame, CO2-neutrale wereld.