Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze Business Club is dé ontmoetingsplek voor plant managers, general managers en CEO's die hun internationale positie willen versterken en uitblinken in hun rol. Heb jij een West-Vlaamse vestiging van jouw multinational met HQ buiten België (min. 50 werknemers), of is jouw bedrijf een vestiging van een West-Vlaamse multinational die bovendien tot de top 100 van de regio behoort (min. 100 werknemers, geen eigenaar-ondernemer)? Dan is deze Business Club zeker iets voor jou!

Business Club?

Wat is een Business Club? Dit exclusief traject bestaat uit 7 sessies, en biedt een mix van kennisdeling, ervaringsuitwisseling en een vertrouwelijk netwerk van gelijkgestemden. Je leert van experts, ontdekt inspirerende bedrijfscases en verdiept je in cruciale thema's.

Programma

Tijdens de kick-off leer je de groep en het traject beter kennen. Daarna volgen 6 thematische sessies met expertinzichten, praktijkcases en groepsdiscussies. 

Verschillende topics komen aan bod, zoals:

  • Arbeidsmarktkrapte: oplossingen en strategieën
  • Verhoogd absenteïsme en de impact op productiviteit
  • Efficiëntie verhogen: hoe haal je meer uit je team?
  • Sociaal overleg: best practices
  • Innovatie, R&D en digitalisering op de werkvloer
  • Duurzaamheidsstrategieën en internationale groei
  • Hoe blijft je plant aantrekkelijk voor investeringen?
  • Het subsidielandschap: welke fiscale voordelen kan jouw bedrijf benutten?
  • Het energielandschap vandaag en morgen: impact op jouw bedrijf
  • Regelgeving & vergunningen: inzichten en strategieën om compliant te blijven
  • … en meer!

Voor wie?

De Business Club is exclusief voor multinationals die voldoen aan één van de volgende criteria:

  • West-Vlaamse vestigingen (min. 50 werknemers) van een multinational met HQ buiten België
  • Vestigingen van West-Vlaamse multinationals (min. 100 werknemers) die tot de top 100 van de regio behoren, waarbij de deelnemer geen eigenaar-ondernemer is

Praktische info

📅 7 sessies in totaal

  • Kick-off: maandag 31 maart 2025 om 18.30 uur bij Voka | Brugge
  • 6 avondsessies: telkens op maandag 

⏰ Tijdstip: 18.00 - 21.30 uur 
📍 Locatie: bij gastbedrijven (nog te bepalen)

Opzet: We starten met een bedrijfsbezoek en sluiten af met een verzorgde catering. Je neemt als bedrijfsleider zelf deel. Kan je er niet bij zijn? Dan mag een collega uit het managementteam jou vertegenwoordigen.

Wil je meer info over dit traject? Neem gerust contact op met Cathy Verstraete!

Kmo-portefeuille

Voor dit traject kan je ook gebruikmaken van de kmo-portefeuille. Jouw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 dagen na de eerste sessie via www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen. 

Benodigde informatie kmo-portefeuille 

  • Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel West-Vlaanderen: DV.O104126
  • Type dienstverlening: opleiding
  • Startdatum opleiding: 31/03/2025
  • Einddatum opleiding: nog te bepalen
  • Projectbedrag: €1.715 voor leden, €2.600 voor niet-leden
  • Aantal opleidingsuren: 21
  • Thema: Internationalisering

Contactpersoon

Cathy Verstraete

Member Services/Relatiebeheer

Adres

Voka | Brugge (Bedrijvencampus O-Forty)
Kapellestraat 138
8020 Oostkamp

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 1.715 euro
  • Niet-leden: 2.600 euro

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Annuleren kan enkel via e-mail naar de genoemde verantwoordelijke. Bij annulatie tot 30 werkdagen voor opstart, wordt een administratieve kost aangerekend van 125 euro. Bij annulatie minder dan 30 werkdagen voor opstart, blijft het volledige inschrijvingsbedrag van het traject verschuldigd. 

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag

Contactpersoon

Cathy Verstraete

Member Services/Relatiebeheer

Adres

Voka | Brugge (Bedrijvencampus O-Forty)
Kapellestraat 138
8020 Oostkamp

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 1.715 euro
  • Niet-leden: 2.600 euro

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Annuleren kan enkel via e-mail naar de genoemde verantwoordelijke. Bij annulatie tot 30 werkdagen voor opstart, wordt een administratieve kost aangerekend van 125 euro. Bij annulatie minder dan 30 werkdagen voor opstart, blijft het volledige inschrijvingsbedrag van het traject verschuldigd. 

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag
Wiels
Titeca
Accent
ING
Logo SD Worx