Overslaan en naar de inhoud gaan

Heb jij de ambitie om te excelleren met jouw aankoopproces? Maak deel uit van de innoverende Business Club Strategic Sourcing, waar chief procurement officers, sourcing en purchase managers en aankoopverantwoordelijken van internationaal actieve bedrijven samenkomen om hun internationale strategieën te optimaliseren. Een unieke combinatie van boeiende thema's en kennisdeling binnen dit netwerk brengt nieuwe inzichten en verrijkt jouw expertise.

Ervaar inspirerende cases gepresenteerd door vakexperts en krijg de kans om kennis en ervaringen uit te wisselen. Tijdens elke sessie en het informele netwerkmoment wordt ruimte gemaakt voor interactie en verdieping.

Programma

Op dinsdag 11 maart starten we met de effectieve kick-off van de Business Club Strategic Sourcing, een informele ontmoeting waarbij de deelnemende bedrijven elkaar op een informele manier kunnen leren kennen. Onder begeleiding van ervaren mentoren duiken we in onze eerste boeiende sessie. 

Gedurende 6 diepgaande sessies wordt elk thema zorgvuldig behandeld. Deze thema's worden mee bepaald door de deelnemers bij de start van het traject zodat de meest accurate topics aan bod komen. 

Een greep uit de thema’s die kunnen besproken worden:

  • Contractmanagement
  • Optimalisatie Supply Chain
  • Digitale tools in procurement (SRM, Coupa, Jaggaer, Ivalua…)
  • Operationele processen binnen aankoop
  • Inventory management
  • Product lifecycle management
  • Forecast fluctuaties
  • Reporting/Data
  • Prijsstructuren
  • Onderhandelingstechnieken
  • Compliance: nieuwe regelgevingen en verplichte rapportages

Doelgroep

CPO's, sourcing en purchase managers en aankoopverantwoordelijken van West-Vlaamse bedrijven die al (eerste) stappen gezet hebben op de internationale markt. Wil je jouw internationale aankoopstrategie optimaliseren? Dan is deze Business Club iets voor jou!

Belangrijk! Concurrenten worden niet in dezelfde groep toegelaten om te vermijden dat de open kennis- en ervaringsuitwisseling beïnvloed wordt. Voka West-Vlaanderen behoudt zich dan ook het recht om kandidaten te informeren mocht er geen mogelijkheid zijn om in te schrijven. 

Voor meer info kan je contact opnemen met Delphine Standaert.

Kmo-portefeuille

Voor dit traject kan je ook gebruikmaken van de kmo-portefeuille. Jouw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 dagen na de eerste sessie via www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen. 

Benodigde informatie kmo-portefeuille 

  • Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel West-Vlaanderen: DV.O104126
  • Type dienstverlening: opleiding
  • Startdatum opleiding: 11/03/2025 
  • Einddatum opleiding: 4/11/2025
  • Projectbedrag: € 1.715 voor leden, € 2.600 voor niet-leden
  • Aantal opleidingsuren: 21
  • Thema: Internationalisering

Contactpersoon

Delphine Standaert

Adviseur Internationaal Ondernemen

Adres

Voka West-Vlaanderen
President Kennedylaan 9A
8500 Kortrijk

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 1.715 euro
  • Niet-leden: 2.600 euro

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar de genoemde verantwoordelijke en dit uiterlijk tot 7 werkdagen voor aanvang van de opleiding. Bij laattijdige annulatie zal het volledige bedrag verschuldigd blijven. U kunt zich wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag

Contactpersoon

Delphine Standaert

Adviseur Internationaal Ondernemen

Adres

Voka West-Vlaanderen
President Kennedylaan 9A
8500 Kortrijk

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 1.715 euro
  • Niet-leden: 2.600 euro

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar de genoemde verantwoordelijke en dit uiterlijk tot 7 werkdagen voor aanvang van de opleiding. Bij laattijdige annulatie zal het volledige bedrag verschuldigd blijven. U kunt zich wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag