Voka Oost-Vlaanderen communiceert dagelijks via verschillende on- en offlinekanalen met zijn professionele relaties: ondernemers, kaderleden en decision makers. Een uitgelezen instrument om jouw boodschap, bedrijf of organisatie onder de aandacht te brengen van ons netwerk.
Maak gebruik van al onze kanalen
Magazine Ondernemers
Dit maandelijks magazine is hét meest gelezen zakenblad bij kaderleden. Met een lezersbereik van 27.000 personen en een hoge leesintensiteit (90% van de lezers geeft aan het blad gericht te lezen), is het een interessante doelgroep om jouw product of dienst in de verf te zetten.
Nieuwsbrief
Elke week sturen we een nieuwsbrief uit naar 20.000 e-mailadressen.
Sociale media
Met onze LinkedIn-pagina hebben we een bereik van meer dan 10.000 volgers.
Website
De bezoekersaantallen op onze website lopen op tot wel 20.000 per maand.
Waarom zou je bij Voka Oost-Vlaanderen adverteren?
- Je bereikt een interessante professionele doelgroep
- Magazine Ondernemers is het meest gelezen zakenblad
- Onze kanalen zijn een bron van informatie en inspiratie
- De nieuwsbrief heeft een hoge klikratio
- Onze LinkedIn-pagina kent hoge interactiecijfers
Meer info? Vul jouw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact op met jou!
Ontdek enkele artikels uit ons magazine Ondernemers
![Voka-enquête](https://www.voka.be/sites/default/files/styles/teaser/public/images/Voka%20Zomerenqu%C3%AAte.jpeg?itok=eWJn-e4c)
Voka-enquête: Vlaamse Ondernemingen blijven somber gestemd over de toekomst
Voka, het Vlaams netwerk van ondernemingen, heeft een enquête uitgevoerd bij 700 Vlaamse bedrijven. De resultaten tonen aan dat Vlaamse ondernemingen somber blijven in hun verwachtingen. De uitdagingen op het gebied van loonkosten, personeel, en regelgeving blijven prominent aanwezig. Specifiek in de industrie kampen ondernemingen met een verminderde vraag: bij meer dan de helft van de industriële bedrijven liggen de orders onder het normale niveau. Voka trekt met de resultaten van deze enquête naar de formateurs van de verschillende regeringen.
![m](https://www.voka.be/sites/default/files/styles/teaser/public/images/Publicaties/Limburg/Magazine/BL07/thumbnail_image009.jpg?itok=TX7OLPVz)
Organisaties laten groeien met video
Video engageert, is authentiek en wekt vertrouwen op. Als onderneming kan je video’s breed inzetten op al je communicatiekanalen, zoals websites en social media. Met Videomarketing.be lanceerde Brecht Wouters een ambitieuze start-up die ondernemers helpt bij het ontwikkelen én uitrollen van een resultaatgerichte videostrategie.
![m](https://www.voka.be/sites/default/files/styles/teaser/public/images/Publicaties/Limburg/Magazine/BL07/Patricia_Aline_boek_30_jaar_16.jpg?itok=1ryRkPYv)
Duurzame communicatie is een machtig instrument om de wereld te veranderen
De wereld mooier maken. Dat is de missie van communicatiebureau Idearté uit Sint-Truiden. Meedoen aan het VCDO-traject om zo duurzaam mogelijk te opereren, paste 100% in die visie. Maar Idearté wil ook zijn klanten overtuigen om duurzamer te communiceren. Want met effectieve communicatie kan je een grote positieve impact maken.