KIXX en Like a Virgin bundelen de krachten
Sales-, marketing- en communicatiebureaus KIXX uit Brugge en Like a Virgin uit Kortrijk vormen sinds 1 november één groep. De bureaus kiezen voor een geïntegreerde toekomst om klanten nog beter te kunnen bedienen.
KIXX en Like a Virgin zijn full service marketing agencies, die een totaalpakket aanbieden met zowel strategisch advies als de creatieve uitwerking van marketing en communicatie. Door de nieuwe samenwerking zullen de ondernemingen optimaal gebruikmaken van elkaars expertises, middelen en mogelijkheden, klinkt het bij Mark Caelenberghe (CEO van KIXX) en Sven Devolder (CEO van Like a Virgin). Ze zien hun gezamenlijke toekomst ambitieus tegemoet: “We zijn actief in een dynamische markt met veeleisende klanten en technologieën die snel blijven evolueren. Om op topniveau te blijven presteren, is het bundelen van kennis, ervaring en talent een logische keuze. Op deze manier kunnen we de beste en meest doordachte antwoorden verzinnen voor de behoeftes van de kmo’s en grote klanten waar we elke dag voor werken.”
2 locaties
Concreet zal Like a Virgin vanaf 1 november opereren binnen de KIXX Groep. De merknamen blijven behouden en de groep zal voortaan over 2 locaties beschikken. “We worden één groot West-Vlaams agency, met kantoren in Loppem en Kortrijk. Dat biedt ons geografisch meer mogelijkheden en maakt het voor klanten en medewerkers eenvoudiger. Achter die 2 fysieke werkplekken zullen we intern wel een nieuwe dynamiek creëren. Er openen zich nieuwe mogelijkheden met en voor onze 49 professionals. We zullen nog meer dan vroeger voor elk project het beste team kunnen samenstellen. De samenwerking zal ons ook efficiënter, gerichter en competitiever maken.” Het samengaan van KIXX en Like a Virgin is een nieuwe stap in het groeiverhaal van de KIXX Groep. Eerder vervoegden Magenta en Kliek Creatieve Communicatie al de groep, die sinds 2022 ook Think2Act als investeerder aan boord heeft.