Overslaan en naar de inhoud gaan
Map

Comma behaalt B Corp-label

  • 31/05/2024

In 2004 startten Greetje Demuelenaere en Wouter Casteleyn vanuit hun woonkamer in Zedelgem het marketingbedrijf comma. In 20 jaar is het uitgegroeid tot een sterke kmo. De ontwikkeling van een marketingplan, de uitrol van communicatie en ook concrete stappen naar digitalisering behoren tot de kerntaken van het multidisciplinaire, creatieve team. Strategie vormt de rode draad: waar staan klanten als bedrijf of als merk en waar willen ze naartoe. Het merkenteam van comma gaat in co-creatie met de klant op zoek naar antwoorden en vertaalt die in concrete acties.

In dat proces krijgt aandacht voor mens en milieu steevast een centrale plaats. Met zijn deelname aan het Charter Duurzaam Ondernemen van Voka West-Vlaanderen zitten de 5 P’s (People, Planet, Prosperity, Partnership en Peace) al lang stevig verankerd in het bedrijf. Omdat comma voelde dat het in de CSR-materie erg sterk stond, wilde het ook graag het prestigieuze B Corp-label behalen. 

“We zijn trots dat we na een lang certificatieproces tot de kleine krans bedrijven behoren die voluit de schouders zetten onder een betere wereld, met oog voor mens en milieu. Zowel ons team als onze klanten, het milieu en maatschappelijk engagement kwamen aan bod bij de B Corp-screening”, zeggen Wouter Casteleyn en Greetje Demuelenaere.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag

Artikel uit publicatie