Prijs Jonge Ondernemer
Maak kennis met de Prijs Jonge Ondernemer 2024, een gloednieuwe onderscheiding die een beloftevolle jonge ondernemer, jonger dan 40 jaar, in de schijnwerpers zet. Deze prijs is een initiatief van Voka Kamer van Koophandel Mechelen-Kempen, dat zich met het Jong Voka netwerk inzet om jonge ondernemers te ondersteunen en te laten groeien.
De prijs bekroont vier uitzonderlijke jonge ondernemers: twee afgevaardigd door Jong Voka Kempen en twee door Jong Voka Mechelen. Deze uitblinkers zijn niet alleen de drijvende kracht achter hun bedrijf, maar ook de belichaming van de waarden waar de Prijs Ondernemen voor staat: innovatie, digitalisering, HR-beleid, internationalisering en duurzaamheid. Bij deze prijs draait het echt om de persoon achter het bedrijf, die met hun visie en doorzettingsvermogen hun onderneming naar grote hoogten heeft gebracht.
In september presenteren de vier winnaars zich voor dezelfde jury die ook de winnaars van de Voka Lokaal Awards selecteert. Deze jury kiest uiteindelijk één absolute winnaar. Daarnaast speelt het publiek ook een belangrijke rol: van 1 augustus tot 31 augustus kan iedereen stemmen op hun favoriete jonge ondernemer.
Doe mee aan de publieksstemming en ondersteun de jonge ondernemers die onze toekomst vormgeven. Ontdek wie deze prestigieuze erkenning in de wacht sleept op de uitreiking van de Prijs Ondernemen in september.
Wie zijn ze?
Nele Maris (Dirk Maris nv) staat samen met haar zus als jonge mama's 6 jaar aan het hoofd van het bedrijf. Ze vindt dat jonge moeders alle kansen moeten krijgen en dat er flexibiliteit moet zijn.
Kristoffer Van Saet (Van Saet Security) staat samen met zijn broer aan het hoofd dat ze tien jaar geleden hebben opgericht. Ze zijn gericht op groei en stevige financiële resultaten, maar blijven toch dicht bij de klant staan.
Lode Snackaert (VR Base) startte in 2017. Hij wisselt VR-entertainment B2C af met VR-trainingen voor bedrijven. De innovatieve technologie ontwikkelde hij zelf.
Christoph Pauwels (Fresh & Saucy Foods) is nu 37 jaar en intussen al 12 jaar CEO van het bedrijf. 85% van hun omzet komt uit het exporteren van koude sauzen en smeersalades, in private label en onder een eigen merk.
Graag eens kennismaken met alle jonge ondernemers? Bekijk hier alle filmpjes.