Overslaan en naar de inhoud gaan
Map
  • FAQ - Evenementen

FAQ - Evenementen

Vind hier een antwoord op jouw vragen!

Hoe kan ik de deelnemerslijst bekijken?

Deelnemerslijsten zijn enkel te bekijken nadat je jezelf ingelogd hebt op de website van Voka.
Je vind bij elk event rechts onderaan een oranje knop "deelnemerslijst bekijken". Je vind deze knop onder de algemene voorwaarden.

Enkel op de dag van het event is deze lijst openbaar voor iedereen. dit doen we zodat onze leden op het event, via een QR-code, makkelijk aan de lijst kunnen.

Hou er rekening mee dat niet iedereen op deze lijst staat. Deelnemers moeten hun akkoord geven om op de lijst te verschijnen. Dit kan via de inschrijving.

 

 

Hoe komt het dat ik mezelf niet terugvindt op de deelnemerslijst?

Bij Voka Mechelen-Kempen vinden wij het heel belanrijk ons te houden aan de GDPR-regels.

je verschijnt dus enkel op de lijst indien je bij het inschrijven aanvinkt dat je dit wil.
Wil je toch op de lijst komen maar ben je al ingeshreven? Stuur dan een mailtje naar events.mk@voka.be

Wij kunnen enkel aanpassingen maken indien je zelf mailt, een collega kan dat niet voor jou aanvragen.

Kan ik mijn inschrijving ter plaatse met de kaart betalen?

Wij gebruiken geen betaalmethoden op onze evenementen. Dit wil zeggen dat je niet met de kaart kan betalen.
Alle evenementen worden na deelname gefactureerd volgens inschrijving.

Indien je wil deelnemen maar je de deelname zelf dient te betalen, kan je dit via mail aangeven.
Onze collega's van de boekhouding passen dit dan zo aan dat de factuur rechtstreeks naar jou komt in plaats van naar de boekhouding van het bedrijf waaronder je deelneemt.

 

Wanneer mag ik de praktische informatie ontvangen?

Wij sturen steeds 4 werkdagen voor het event een praktische mail uit naar alle deelnemers.
Heb je de mail niet ontvangen? Check dan zeker eerst volgende mogelijkheden:

  • Indien je via een collega ingeschreven bent, ontvangt je collega enkel de mail
  • Indien je onder je eigen website login iemand inschrijft (bv. je partner) dan ontvang jij enkel de mail
  • Kijk altijd je SPAM na, bulck mails kunnen daarin verdwalen
  • Kijk je mailvoorkeur na, je hebt mogelijks ooit aangegeven geen mails te willen ontvangen.
    • Bij dit laatste kan je steeds mailen om deze te laten aanpassen

 

Wat als ik last-minute toch niet kan deelnemen?

Bij elk event dat georganiseerd wordt door Voka Mechelen-Kempen hanteren wij dezelfde voorwaarden. Deze voorwarden worden steeds bij het event zelf vermeld of zijn op de pagina van het event te vinden via een link.

Hieronder kan je de voorwaarden ook terugvinden:

Betalende events:
Annuleren van jouw inschrijving kan enkel elektronisch via events.mk@voka.be tot 5 werkdagen voor aanvang van het event. Nadien blijft de volledige deelnameprijs verschuldigd. Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Bij gratis event: 
Annuleren van jouw inschrijving kan enkel elektronisch via events.mk@voka.be tot 5 werkdagen voor aanvang van het event. Bij (online) afwezigheid zonder verwittiging, wordt een no-showfee van 50,- euro (excl. btw) aangerekend voor gemaakte kosten. Voka - KvK Mechelen-Kempen maakt dit bedrag integraal over aan een goed doel. Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Wat is de dresscode op een event?

Bij onze netwerkevenementen werken wij niet met vaste dresscodes. hieronder kan je wel een richtlijn terugvinden per event of eventgroep ter inspiratie:

  • NewYear@Voka -> casual chic, feestelijke kledij
  • Voka Match -> Casual/ casual chic
  • Voka summer -> casual/ casual chic, zomers
  • Prijs Ondernemen -> casual chic/ chic, eerder opgekleed
  • Réveillon -> casual chic/ chic, feestelijke kledij, eindejaarsfeest

Voor alle Voka Lokaal  en Jong Voka evenementen ga je richting casual/ casual chic, tenzij het event anders aangeeft

Kan ik in contact gebracht worden met iemand van op de deelnemerslijst?

Bij evenementen waar geen specifieke netwerkactiviteit, zoals een mathcmaking, vermeld wordt is er geen aansturing vanuit Voka tussen deelnemers.

Echter kan je steeds een aanwezige collega aanspreken om een introductie te doen bij een bepaalde deelnemer. die collega gaat je dan verder helpen om contact te leggen of doorsturen naar de gepaste persoon om de introductie te maken.

Is er zitgelegenheid voorzien op het event?

Op 90% van onze evenementen werken wij met zitplaatsen voor ongeveer 75% van het verwachte aantal deelnemers. dit zijn dan steeds statafels met krukken. Dit doen we ter bevordering van de bewegelijkheid.

Aanzel niet om jezelf bij een tafel te voegen om even plaats te kunnen nemen of om te eten.

Zijn er specifieke redenen waarom u een zitplaats nodig heeft?
Laat dit dan steeds weten via het opmerkingenveld van je inschrijving.

Is er ook een vegetarisch aanbod in de catering?

Bij al onze evenemten voorzien wij steeds een variatie van vis, vlees en vegetarische gerechten.
Bij elke gang van het menu ga je deze 3 varianten kunnen terugvinden.

indien je speciale noden hebt rond voeding kan je dit best aangeven in het opmerkingenveld van je inschrijving.
Mocht het dan nodig zijn om een variant te voorzien, laten wij dit de betrokken persoon per mail weten.

Is het event bereikbaar met openbaar vervoer?

De bereikbaarheid met het openbaar vervoer zal steeds vermeld worden bij de praktische informatie, enkele weken voor het event.

Je kan deze informatie ook steeds terugvinden in de praktische mail die je ontvangt enkele dagen voor het event en op onze sociale mediakanalen.

Ik weet niet meer zeker of ik ben ingeschreven, hoe kan ik dit controleren?

Stap 1: Controleer je mailbox op een bevestiging of aanvraag van je deelname. Check hierbij ook je SPAM.

Stap 2: Geen mail? Log je dan in op de website en ga naar de pagina van het event. Zie je daar geen inschrijvknop staan? Dan ben je reeds ingeschreven voor het event.

Stap 3: Nog steeds niet zeker? Mail dan naar events.mk@voka.be, dan kijken wij het voor jou na.

Geen antwoord gevonden op jouw vraag?

Contacteer ons via events.mk@voka.be