Skip to main content
  • Home
  • Activiteiten
  • Workshop Commerciële toolbox voor de binnendienstmedewerker
Logo KamerAcademie

Workshop Commerciële toolbox voor de binnendienstmedewerker

Tijdens deze dag wordt er een "refresh" aangereikt en een vernieuwde aanpak van alle inzichten en tactieken om tot een optimale telefonische aanpak te komen in uw sector. Dit alles wordt interactief doorlopen met als doel hogere orderscores.

Inhoud
Het is hier zeker niet de bedoeling om een "verplicht vast stramien" aan te geven maar wel een aantal onderbouwde inzichten mee te geven aan de hand van praktijkvoorbeelden. De commerciële medewerkers kunnen individueel de juiste tools uitkiezen om hun eigen processen beter te begrijpen en te optimaliseren. Omdat hier sprake is van een evolutie in aanpak zullen we telkens een individuele nulmeting doen, dit houdt in dat de huidige aanpak wordt besproken om daarna mogelijke verbeteringen aan te geven.

  • Klantvriendelijke en service gerichte instelling aan de telefoon;
  • Beperkingen van telefonische communicatie omzetten in een voordeel;
  • Proactieve houding tijdens telefoongesprekken waardoor omzetverhogend gesprek ontstaat;
  • Werken naar doelen op korte en lange termijn
  • Operationele behoefte analyse aan de telefoon;
  • Klantgericht argumenteren aan de telefoon
  • Optimaal omgaan met bezwaren en prijsbezwaren
  • Comfortabel en efficiënt afsluiten aan de telefoon
  • Inzichten om langdurige productieve relaties op te bouwen met klanten(= accountmanagement)
  • Opportuniteiten zien en creëren bij telefonische klantencontacten
  • Klachtenbehandeling
  • Per telefoon activiteiten blijven ontwikkelen, ook in de aftersales periode

Doelgroep
Binnendienstmedewerkers, (junior) vertegenwoordigers, commerciële binnendienst, receptie, (administratieve) medewerkers die klanten te woord staan.

Jouw  trainer
Liesbeth Huysmans is al meer dan 20 jaar zaakvoerder van LISS. Samen met  een twintigtal collega’s ondersteunt LISS bedrijven om hun  commerciële doelen te bereiken door verkooptraining, salescoaching en strategisch advies, in alle bedrijfssectoren , zowel BtoB als BtoC.
Uw verkoopprocessen en uw mensen staan daarbij centraal.
Het resultaat: meer verkoop op korte termijn en waardevolle rendabele klantrelaties op lange termijn.

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Mechelen - Kempen (locatie Mechelen)
Onze-lieve-Vrouwestraat 85
2800 Mechelen

Wanneer

Prijs

Leden:
€ 340 Excl. BTW

Niet-leden:
€ 510 Excl. BTW

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

KMO-portefeuille
Bespaar tot 40% op jouw deelnameprijs. Het projectbedrag is € 340/leden en € 510/niet-leden. Indien je inschreef voor 26 januari dan is het bedrag € 306. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Ons registratienummer is DV.O104982. 
Meer info: www.kmo-portefeuille.be

Annulatievoorwaarden:
Annulering van jouw inschrijving is, uitsluitend schriftelijk (per e-mail), mogelijk tot 10 werkdagen voor het begin van het seminarie. Vanaf 10 werkdagen blijft bij annulering het volledige inschrijvingsgeld verschuldigd. Jouw plaats mag echter altijd door een collega worden ingenomen.

Meer info
kameracademie.mk@voka.be
Tel: 015/45.10.20

ING
Logo Mensura
Proximus
SD Worx
& Robin
Deloitte Private
PFL logo
Varo
Intervest Offices & Warehouses - Greenhouse