De ultieme customer experience creëren? Of goed kunnen samenwerken met elke collega? Schat de behoeften van je gesprekspartner beter in dankzij verbindende communicatieskills.
Verbindende communicatie
Ooit al bij jezelf gedacht: "Dat was nu écht een fijne babbel"? Hoogstwaarschijnlijk paste je gesprekspartner (al dan niet bewust) een aantal technieken toe uit verbindende communicatie. Verbindend communiceren helpt een duurzame relatie uit te bouwen met de andere partij: je luistert naar iemands behoeften en houdt meer rekening met elkaar.
In deze tweedaagse opleiding maak je je de technieken van verbindende communicatie eigen. We vertrekken vanuit het Insights Discovery-model, dat je inzicht verschaft in de gedrags- en communicatievoorkeuren van jezelf en je gesprekspartner. Aan de hand daarvan leer je te communiceren op een verbindende manier: zodat anderen horen wat je vertelt én zin hebben om er rekening mee te houden. Ontdek het programma hieronder en schrijf in voor deze communicatietraining.
Programma
Dit komt gedurende de twee sessies aan bod:
Sessie 1 6 februari | Na deze training luister je makkelijker naar klanten en collega's om hun noden te begrijpen. En je leert je eigen boodschap helder en positief te brengen.
|
Sessie 2 20 februari |
Onze expert
Ilse Vantilborgh (Ariadne) is trainer en coach met jarenlange businesservaring in klantgerichte communicatie. Haar vaardigheid in NLP-technieken zet ze voor deze opleiding om in waardevolle tips voor de werkvloer.
Voor wie?
Elke professional die moet samenwerken met verschillende collega's, of vaak communiceert met klanten of leveranciers, en zijn communicatieskills wil bijschaven.
Ook interessant
Ontdek onze andere opleidingen hieronder.