Wist je dat 70% van de marketingplannen nooit volledig wordt uitgevoerd? Deze opleiding neemt je mee van strategie tot actie: leer hoe je een marketingplan opstelt dat échte resultaten oplevert.
Hoe maak je een marketingplan?
De valkuil van een marketingplan is dat het niet concreet genoeg is: je blijft al snel steken in concepten of strategische krijtlijnen. En hoewel een goed plan altijd start met een sterke strategie, het moet wel eindigen in concrete acties om écht resultaat te boeken. Dat is waar we tijdens deze opleiding op focussen.
We combineren essentiële marketingconcepten met praktische oefeningen die jou helpen om direct impact te maken. Geen fluffy theorie, maar een hands-on aanpak die waarde creëert voor jouw bedrijf:
- Je ontwikkelt een actiegericht marketingplan dat aansluit bij je bedrijfsdoelen
- Je verscherpt je marketingstrategie en vertaalt ze in haalbare prioriteiten
- Je ontdekt tools, templates en technieken die je meteen kan toepassen
Ontdek hieronder het programma en schrijf in voor jouw ideale marketingplan!
Programma
Sessie 1 11 februari | De basis van een sterke marketingstrategie
|
Sessie 2 18 februari | Je klant en aanbod centraal
|
Sessie 3 25 februari | Van strategie naar uitvoering
|
Onze expert
The House of Marketing is al meer dan een kwarteeuw een sterke partner voor bedrijven in marketing en innovatie. Zij leveren een expert-spreker die actiegericht advies levert voor jouw marketingplan, in de realiteit van je onderneming. Een naam lees je hier later!
Voor wie?
Marketingverantwoordelijken en beslissingnemers die nood hebben aan een concreet marketingplan dat resultaten oplevert.