Leer hoe je web strategieën creëert, verbetert en stroomlijnt
In deze module bespreken we de ingrediënten van een sterke website, hoe je je website optimaliseert voor online zoekmachines zoals Google en Bing (SEO), en hoe je marketing automation inzet voor meer bezoekers, leads, klanten, sollicitanten en fans.
Programma
Tijdens de opleiding krijg je veel tips en ga je gericht op zoek naar optimalisatiemogelijkheden voor je eigen website. Heb je nog geen eigen website? Dan is deze module ook bijzonder waardevol om je functionele, technische, inhoudelijke en grafische wensen en eisen scherp te krijgen, en een sterk stappenplan voor de ontwikkeling en optimalisatie van je website te definiëren.
Inhoud
- Je krijgt een overzicht van alle onderdelen waaruit een goede website bestaat.
- Je krijgt een stappenplan om snel en efficiënt een goede website te (laten) maken.
- Je leert hoe je meer en betere bezoekers naar je website kunt leiden (SEO).
- Je leert hoe je het aantal conversies op je website kunt optimaliseren (CRO).
- Je leert hoe je onbekende bezoekers transformeert in tevreden klanten.
- Je leert hoe je je website actief inzet in je salesproces.
- Je leert hoe je de prestaties van je website kunt analyseren en verbeteren.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor bestuurders en (junior) marketeers die snel een grondig overzicht van online marketing willen, en efficiënt aan de slag willen gaan.
Er is geen voorkennis van (online) marketing vereist.
Jouw expert
Christophe Van Bael - Lincelot
Christophe is oprichter van Lincelot (°2011), het online marketingbureau uit Edegem. Samen met zijn collega’s biedt hij ondersteuning aan kmo’s in België en Nederland met strategisch marketingadvies, praktische marketingondersteuning (webdesign, SEO, sociale media, advertenties, marketing automation, copywriting, foto- en videoshoots) en marketingopleidingen.
Hij was ook enkele jaren marketingdocent aan de AP Hogeschool Antwerpen, en begeleidt elke dag bedrijven in hun zoektocht naar meer zichtbaarheid, klanten en sollicitanten. Christophe krijgt energie wanneer zijn klanten en cursisten inzichten en zin krijgen om met hun marketing aan de slag te gaan.
Interesse in de andere sessies van de Marketing classes?
We bieden je graag enkele mogelijkheden aan:
1 - Schrijf je in voor het gehele traject
2 - Schrijf je in voor het gehele traject + alumnidag
3 - Kies voor één of meerdere van de volgende classes:
- Marketing class: De fundamenten van online marketing
- Donderdag 27 februari (Mechelen)
- Marketing class: Content marketing: de brandstof voor je online marketing
- Donderdag 24 april (Mechelen)
- Marketing class: Social media mastery: bouw jouw merk en bedrijf
- Donderdag 22 mei (Mechelen)
- Marketing class: Adverteren met impact: naamsbekendheid, bezoekers en leads
- Donderdag 19 juni (Geel)
- Marketing class: Alumnidag
- Donderdag 25 september (Geel)
Telkens van 9.00u tot 17.00u
Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.