Toegevoegde waarde leveren voor je klant, daar draait het uiteindelijk om. Deze opleiding leert je opportuniteiten te spotten voor up- & crossselling.
Upselling en crossselling
Mag het wat meer zijn? Die 10 gram extra kipcurry klasseer je misschien niet onder 'upselling', maar je snapt het idee. Door als verkoper naar je klant te luisteren en verborgen noden of interesses te spotten, verkoop je makkelijk wat meer, iets extra, of iets beters. En nee, wij vinden het geen truken van de foor, maar een sterke manier om meerwaarde te leveren aan je klant.
Wil jij je sales versterken door meer aan upselling en crossselling te doen? Deze training geeft een extra laag aan je salesskills. Maak een kunst van verkopen en schrijf snel in!
Wat mag je verwachten?
Dit komt aan bod in de training:
- Toegevoegde waarde, wat is dat? En hoe verhoudt het zich tegenover je klantrelatie?
- Chargeren, durf & guts: de ingrediënten voor succesvolle up- en crossselling
- Gesprekken met bestaande klanten: hoe haal je ze uit automatische piloot?
- Hoe blijf je 'in charge' van het salesproces?
- Denk als ondernemer: zet je bedrijf en je aanbod op het voorplan
- Scoren in opvolging en nazorg
- Van verkopen naar co-creatie
- Aan de slag: jouw vragen en knelpunten, ervaringen van de groep en jouw persoonlijk actieplan
Onze expert
Sofie Spaepen (Atlas Grow How) is trainer en coach. Haar expertise in persoonlijke groei en passie voor sales zet ze om in een praktische training om je professionele houdbaarheid te verlengen.
Voor wie?
Salesprofessionals, nieuw in de job of met jarenlange ervaring, die een extra dimensie willen toevoegen aan hun salestechnieken.
Ook interessant
Meer sales? Bekijk deze opleidingen!