Overslaan en naar de inhoud gaan

Op donderdag 14 november 2024 vindt de 7e editie van XpertFinder plaats, met dit jaar een speciale focus op FinanceTech. Dit evenement biedt een unieke gelegenheid om kennis te maken met innovatieve producten en diensten die jouw financiële processen kunnen optimaliseren en stroomlijnen. 

Ontdek de nieuwste technologieën en oplossingen die jouw financiële flows efficiënter en effectiever maken. Mis deze kans niet om waardevolle inzichten op te doen en te netwerken met toonaangevende experts in de FinanceTech-sector.

XpertFinder vormt een uniek platform om kennis te maken met diverse FinanceTech-tools, de laatste technieken te ervaren, nieuwe inzichten te krijgen en nieuwe contacten te leggen met zaakvoerders en collega-ondernemers uit het Voka-netwerk. Wat mag je verwachten?

Programma

  • 08.30 - 09.30 uur: Onthaal met zoete versnapering en XpertFair
  • 09.30 - 10.10 uur: Keynote Kristof Stouthuysen
  • 10.15 - 11.00 uur: Pitches sessie 1
  • 11.00 - 11.40 uur: XpertFair met apéro
  • 11.45 - 12.30 uur: Pitches sessie 2
  • 12.30 - 13.30 uur: Lunch met XpertFair*

Xperts

Kristof Stouthuysen is Full Professor in Managerial Accounting en Digital Finance en richt zich op het effectief ontwerpen en gebruiken van financiële en niet-financiële informatie als een belangrijk instrument om bedrijfsprestaties te managen.

De afgelopen jaren heeft hij zich gericht op de digitalisering van de finance office en het gebruik van AI en Machine Learning om zo financiële leiders en leidinggevenden te helpen om betere beslissingen te nemen.

Hier vind je een overzicht van alle bedrijven die hun product en/of dienst zullen pitchen tijdens de pitchsessies. Laat je inspireren door praktijkvoorbeelden, die jou helpen de expertise, dienst of het product in hun bedrijfsvoering te integreren. Na de pitches kan je de pitchers terugvinden op de XpertFair

Unpaid, een digitaal platform ontwikkeld door advocaten, gerechtsdeurwaarders en IT-experts, biedt ondernemers juridische expertise en digitale innovatie bij het innen van facturen. Bij de lancering in 2017 won Unpaid de Financial Times Most Innovative Lawyers award en in 2019 de Credit Management Innovation Award.
Twikey biedt slimme en innovatieve oplossingen voor bedrijven met terugkerende klanten om het betalingsproces kostenefficiënter, minder tijdrovend en eenvoudiger te maken. Bovendien levert Twikey tools om de administratiekosten voor onboarding te verlagen en het activeringsproces te versnellen, zoals online klantidentificatie en het elektronisch ondertekenen van incassomachtigingen en contracten.
Cubewise biedt services en software om optimaal gebruik te maken van TM1 en Planning Analytics. Het team van enthousiaste experts helpt bedrijven hun FP&A-processen te verbeteren en ondersteunt wereldwijd de TM1-gemeenschap.
RoboRana ontwikkelt oplossingen voor procesverbetering op drie niveaus: Data, Processen en Toepassingen. Ze bieden data-gedreven verbeteringen, AI-automatisering en digitale analyse. Met hun ervaring vormen ze een gespecialiseerd team dat bedrijven vooruit helpt. Hun aanpak omvat analyse, waardeontdekking, process mining en oplossingsarchitectuur om de status quo te doorbreken.
Als gepassioneerde IT-partner, begeleiden we organisaties bij het vormgeven en toekomstbestendig maken van hun digitale trajecten. Met onze innovatieve aanpak, gebruikmakend van Microsoft Azure, staan we klaar om transformaties te begeleiden en je bedrijf te versterken.
Data is overvloedig, maar vaak versnipperd en onvoldoende benut. Het is tijd om de echte waarde van je data zichtbaar te maken.
Highsail biedt een oplossing om gefragmenteerde financiële, klant- en salesdata samen te brengen. Ons AI-gestuurde systeem verenigt verkoop- en financiële processen, en geeft je diepgaand inzicht in zowel klantgedrag als financiële stromen.
Met highsail transformeer je moeiteloos complexe data in actiegerichte inzichten en procesoptimalisaties: denk bijvoorbeeld aan het optimaliseren van cashflow, het verminderen van financiële risico's en het verbeteren van marges.
 
Dioss Smart Solutions heeft uitgebreide ervaring in software-integratieprojecten en producten met expertise in trust- en identiteitsoplossingen. Naast projecten op maat bieden ze o.a. het handtekenplatform Quill aan, voor het eenvoudig digitaal goedkeuren en ondertekenen van documenten; alsook (KYC-gerelateerde) oplossingen voor het identificeren van gebruikers.
Robonext helpt bedrijven bij het automatiseren van financiële processen. Wij verhogen de productiviteit van de finance-afdeling, verlagen de kosten met 30 tot 50%, en bevrijden medewerkers van repetitieve taken. Dit biedt een antwoord op de toenemende eisen voor efficiëntie en de krapte op de arbeidsmarkt. In het kader van de verplichte invoering van Peppol helpen wij bedrijven hun Accounts Payable-processen te optimaliseren en automatiseren, met behulp van RPA, AI en low-code apps.
Nymus automatiseert je volledige order-to-cash (AR) en purchase-to-pay (AP) processen, ongeacht welk ERP-systeem je gebruikt. Ons platform zorgt voor een efficiënte en probleemloze workflow, zodat jij tijd bespaart en je kan focussen op wat echt telt: jouw business!
Bizzcontrol helpt accountants om hun klanten beter te adviseren. Onze innovatieve adviessoftware tovert de complexe boekhoudcijfers om in heldere managementrapporten, visuele analyses en eenvoudige simulaties. Zo evolueren accountants van historische cijferverwerkers naar proactieve toekomstgerichte business adviseurs waar ondernemers écht naar op zoek zijn!
D Soft is dé specialist in het organiseren van digitale documentstromen. Met DocTrails wisselen organisaties flexibel, veilig en efficiënt elektronische facturen en documenten uit, terwijl DocFlows PDF’s met Artificial Intelligence omzet naar elektronische berichten. Onze oplossingen zorgen voor kwalitatief goede datastromen, snellere verwerking, continuiteit, kostenbesparing en betere compliance.
Ontdek hoe je jouw facturatie- en invorderingstraject kan optimaliseren met Risolto! Wil je jouw facturen sneller betaald krijgen en uw cashflow verbeteren zonder extra moeite? Tijdens deze exclusieve presentatie laten we zien hoe deze krachtige opvolgtool jou kan helpen om uw debiteurenbeheer te vereenvoudigen en te automatiseren. Leer hoe je tijd bespaart, klantrelaties versterkt en jouw liquiditeit vergroot door o.a. repetitieve taken te automatiseren en gepersonaliseerde betalingsplannen te creëren.
Unifiedpost Group is een toonaangevende leverancier van innovatieve oplossingen met betrekking tot e-invoicing, e-reporting, e-identity en e-payments. Unifiedpost Group, met kantoren in meer dan 32 landen en hoofdzetel in België, heeft een proven track record met haar oplossingen Banqup en Billtobox. 
Je medewerkers meer netto laten overhouden van de variabele verloning of de 13de maand? Of op zoek naar een echte retentie-oplossing? Optiniti zorgt voor een win-win voor werkgever én werknemer via warranten-, optie- en incentiveplannen. Flexibel en eenvoudig! 
CloudCom is een toonaangevende IT-provider die verder gaat dan alleen zijn uitzonderlijke support en hoogstaande cybersecurity. Wij ondersteunen het volledige operationele luik van IT-noden en -verplichtingen. Met ons in-house ontwikkelde platform bieden we uitgebreide functies zoals assetmanagement, approvalflows, logging en bieden compliance-ondersteuning voor GDPR, NIS2, ISO27001 en DORA. CloudCom stelt bedrijven in staat om moeiteloos aan hun IT-eisen en verplichtingen te voldoen, met maximale efficiëntie en gemoedsrust.
Payhawk combineert zakelijke betaalkaarten, onkostenvergoedingen en crediteurenbeheer in één product om bedrijven in heel Europa, de VS en het VK te helpen bedrijfsuitgaven te beheren, tijd te besparen en flexibel te blijven.
Billit is de Belgische marktleider in Peppol-aansluitingen en biedt flexibele oplossingen voor bedrijven van elke grootte. Voor zelfstandigen en KMO’s is er het online facturatieplatform van Billit, waarmee de volledige facturatieflow beheerd kan worden. Daarnaast kunnen bedrijven met een eigen billing engine of ERP-systeem eenvoudig koppelen met het Billit e-Invoicing Access Point om facturen te versturen en ontvangen via het Peppol-netwerk, maar ook via tal van andere e-invoicingnetwerken.
Sinds de oprichting in 2005 is het in Utrecht gevestigde Buckaroo uitgegroeid tot één van de toonaangevende betaaldienstverleners van online en in-store betaaloplossingen in Nederland en België. Buckaroo bedient meer dan 41.500 grootzakelijke en MKB-klanten met de ontwikkeling van hun betaalstrategie met een totaal handelsvolume van ruim 31 miljard euro. Na diverse overnames - waaronder SEPAY - heeft Buckaroo haar mogelijkheden uitgebreid met point-of-sale en omnichannel-oplossingen, inclusief een eigen netwerk van 22.000 vaste en mobiele pinautomaten. Buckaroo is eigendom van Keensight Capital, een Europese investeerder in snelgroeiende bedrijven in Tech en Healthcare.   
Makkelijk en veilig inloggen. Geen kaartlezers, wachtwoorden of gebruikersnamen meer nodig. Met de itsme ®-app bewijs je eenvoudig en veilig wie je bent. Vandaag gebruiken veel Belgen het dagelijks om makkelijk toegang te krijgen tot zowel openbare als particuliere diensten. Dankzij itsme heb je niet langer je bankkaart, identiteitskaart of kaartlezer nodig om je identiteit te bevestigen. Je haalt gewoon je smartphone tevoorschijn met de itsme-app.
Ovinto verbindt & orkestreert jouw software. Ovinto verbindt applicaties voor 100% zichtbaarheid en orkestreert alle software om de efficiëntie te verhogen.
Plenion offers powerful solutions for companies in need of financial reporting into projects. With detailed insights into costs, revenues, and progress per project, our system allows accurate budget monitoring and cost allocation. Combining real-time overview of project's performance, allowing to make faster and better decisions.

 

Ben je actief in OCR, RPA, e-invoicing, digital archiving, financial reporting, financial analysis, digital sign, bank transactions & payments... en wil je zelf ook een kans om jouw bedrijf voor te stellen tijdens Voka's XpertFinder | FinanceTech? Laat het ons weten en plan een call in met Celine

Doelgroep

Zaakvoerders en verantwoordelijke medewerkers (Finance, IT, Digitalisering, Admin)

waarom inzetten op finance tech

Meer info & inschrijven

Je kan inschrijven tot donderdag 7 november 2024.

*Heb je een allergie of wens je een vegetarisch alternatief? Laat het ons weten via mail.

Vragen? Stuur gerust een mailtje naar Voka Oost-Vlaanderen. 

In samenwerking met

Contactpersonen

Celine Janssens

Manager Finance - Manager Info & Advies - Opleidingen

Romy Van Gysel

Netwerkevents

Adres

Planet Group Arena
Ottergemsesteenweg Zuid 808
9000 Gent

Wanneer

Prijs

Gratis voor leden en niet-leden mits inschrijving

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Contactpersonen

Celine Janssens

Manager Finance - Manager Info & Advies - Opleidingen

Romy Van Gysel

Netwerkevents

Adres

Planet Group Arena
Ottergemsesteenweg Zuid 808
9000 Gent

Wanneer

Prijs

Gratis voor leden en niet-leden mits inschrijving

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.