Overslaan en naar de inhoud gaan
  • 01/02/2024

Van je hobby een beroep maken, wie droomt daar nu niet van? Dat is precies wat Robin Paesen van To The Point Events heeft gedaan. Sinds kort is hij samen met collega Reinhilde vennoot in het bedrijf dat Bart Koninckx al in 2007 heeft opgericht en waar hij al zes jaar in dienst is. Een uitspraak die hem tekent: “Fundamenteel is er niets veranderd. Ik heb altijd gewerkt alsof het voor mezelf zou zijn.”

Ons eventbureau doet alles tussen dromen en doen”, steekt Robin van wal. “We zijn architect en bouwheer die de wensen van de klant uittekenen met een concept. Onze eerste vraag is altijd: ‘Wat wil de klant?’ We houden daarbij altijd rekening met de ROI/ROO die de klant voor ogen heeft.”

Maatwerk 
“Evenementen zijn een onderdeel van experience marketing. Je wilt dat mensen een bepaalde relatie met jou en een bepaald gevoel rond je merk hebben. Daar werken we hard aan. We bekijken altijd hoe we de gasten kunnen verrassen, veroveren, betoveren, overtuigen, informeren …”

“Binnen To The Point Events bieden we maatwerk voor personeels- en bedrijfsfeesten en alle andere soorten events. Daarbij beginnen we telkens van een leeg blad en bedenken we nieuwe concepten. Dat is trouwens zo’n beetje wat ik het liefste doe. Inspire Your Tribe richt zich dan weer vooral op connecteren, de verbinding en samenhorigheid van een team. Die website zijn we nu volledig aan het rebranden. Met dit portaal wandelen we naast de platgetreden paden en proberen we altijd een stukje inhoud te brengen, want er is altijd een boodschap te vertellen.”

“Ik denk dat volgend jaar een jaar van verbinding wordt met nog meer aandacht voor connectie en hoe je samen die extra mile gaat. Dat is nodig aangezien veel mensen nu vaker thuis werken. Dat leidt soms tot misverstanden en minder verbondenheid.”

Snel schakelen blijft de boodschap
“Bij ons krijg je twee jobs voor de prijs van één. Zo ben ik zowel account- als projectmanager. Dat de lijnen kort zijn zodat we snel kunnen schakelen, vinden we heel belangrijk. We gaan zelf de briefing halen bij onze klanten. Terug op ons kantoor vallen we dan terug op acht vaste medewerkers die mee brainstormen over het concept en meewerken aan de uitvoering van het project. In functie van de noden van de klant selecteren we onze partners voor het event. Zelf zijn we altijd aanwezig om de volledige coördinatie op te volgen en zo onze klanten te ontzorgen.”

“Waar we echt trots op zijn? Al 5 jaar worden we beloond met het Certificate of Excellence van Event Planner, gebaseerd op de mening van tevreden klanten. Dat compliment is voor ons het allermooiste.”

Nog tijd voor Jong Voka
“Ik maak graag tijd voor Jong Voka omdat ik dan weet wat er leeft in de Limburgse bedrijfswereld. Ik hoor verhalen van andere leden, gelijkgestemden die dezelfde issues hebben. Daar praten we dan over en telkens weer leer ik iets nieuws bij.” 

Contactpersoon

Laurens Kuijpers

Coördinator Jong Voka Limburg

Verhoog je zichtbaarheid

Met onze mediapartnerships kan je intekenen op diverse communicatiepakketten en jaardeals. Zo bereik je een enorm lezerspubliek van ervaren en beginnende ondernemers en geïnteresseerden allerhande.

word jij onze mediapartner?

Artikel uit publicatie