Overslaan en naar de inhoud gaan
Map
  • Nieuws
  • Investeren in digitalisering: geen water bij de wijn!

Investeren in digitalisering: geen water bij de wijn!

  • 24/04/2024

“Wijn smaakt beter wanneer je lacht.” Vanuit dit motto startte Calogero Licata in 1979 Licata Vini op. Zijn missie: de Lage Landen leren genieten van Italiaanse wijnen. Missie geslaagd! Vandaag biedt het familiebedrijf meer dan 1.000 wijnen aan uit alle streken van Italië. Met ruim een kwart miljoen wijnflessen in voorraad is Licata Vini de place to be voor elke wijnliefhebber. Zij genieten een optimale service, met dank aan innovatieve digitale toepassingen.

Contactpersoon

Kristien Put

Coördinator Bedrijvig Limburg

Verhoog je zichtbaarheid

Met onze mediapartnerships kan je intekenen op diverse communicatiepakketten en jaardeals. Zo bereik je een enorm lezerspubliek van ervaren en beginnende ondernemers en geïnteresseerden allerhande.

word jij onze mediapartner?

Artikel uit publicatie