Netwerk MarCom brengt marketing- en communicatieverantwoordelijken samen om kennis en ervaringen uit te wisselen binnen een vertrouwelijke en professionele omgeving. Dit netwerk biedt een platform waar leden inzichten delen, actuele trends bespreken en strategische uitdagingen aanpakken.

Als lid van Netwerk MarCom neem je deel aan vijf sessies per jaar, waarin de nieuwste trends en ontwikkelingen worden besproken. Deelnemers doen inspiratie op via gastsprekers en actuele inzichten, waarna ze in gesprek gaan met collega’s uit diverse sectoren om ervaringen en best practices te delen. Dit biedt een brede kijk op marketing- en communicatiestrategieën en levert concrete inzichten op die direct toepasbaar zijn in de eigen organisatie.
Daarnaast genieten leden van Netwerk MarCom van gratis toegang tot de Dag van MarCom, hét event voor marketing- en communicatieprofessionals in Limburg. Dit evenement brengt inspirerende sprekers samen en biedt een uniek platform om te netwerken en kennis op te doen. Tijdens deze dag worden ook de drie prestigieuze MarCom-awards uitgereikt: de Marketingcampagne van het jaar, de Persprijs van het jaar en het B2B-merk van het jaar.
Stuurgroep
Voorzitter van het netwerk MarCom is Miet Driesen (Sint-Trudo Ziekenhuis). Verder bestaat de stuurgroep uit Herve Van de Weyer (Hogeschool PXL), Renate Nelis (Nelissen Steenfabriek), Anneleen Jacobs (Jaga), Kristien Moelans (Itzu).
