Het Netwerk MarCom is een professioneel kennisnetwerk dat extra knowhow en een gegarandeerde meerwaarde biedt voor elke marketing- en/of communicatieverantwoordelijke. De uitwisseling van marketing- en/of communicatiekennis en –ervaring in een informele sfeer staat steeds centraal.
Dankzij de interactieve sessies die ondersteund worden door casestudies leert u zaken vanuit verschillende ooghoeken te bekijken en op alternatieve manieren te benaderen. U leert bovendien enkel zaken bij waar u écht iets aan hebt.
Het engagement van leden en stuurgroepleden in combinatie met een frisse kijk op marketing en communicatie maken het Netwerk MarCom tot een topnetwerk. Een community van enthousiaste marketing-en communicatieverantwoordelijken die openstaat voor nieuwe ideeën en inzichten, een klankbord voor velen.
Stuurgroep
Voorzitter van het netwerk MarCom is Miet Driesen (Sint-Trudo Ziekenhuis). Andere leden van de stuurgroep zijn Herve Van de Weyer (Hogeschool PXL), Renate Nelis (Nelissen Steenfabriek), Anneleen Jacobs (Jaga), Kristien Moelans (Itzu).
Voorwaarden
De onderneming is lid van Voka – KvK Limburg
De deelnemer is 100% verantwoordelijk voor de marketing en/of communicatie in de onderneming
Onze leden nemen deel aan het netwerk om informatie te vergaren, ervaringen uit te wisselen en hun netwerk uit te breiden. Hun deelname is geenszins vanuit een commerciële insteek. Dit lidmaatschap veronderstelt een wederzijds engagement: onze leden zijn bereid actief en in alle openheid hun ervaringen en kennis te delen met de andere leden. Zij behandelen de besproken informatie met de nodige discretie en vertrouwelijkheid.
Via het netwerk houden we onze kennis over relevante trends up-to-date in deze razendsnel veranderende sector.
Kristien Moelans (Itzu)
Lidmaatschap
Het lidgeld van het themanetwerk MarCom bedraagt € 675,00 (excl. btw) per werkingsjaar, dat loopt van september tot en met juni, inclusief Dag van MarCom. In deze periode zal het netwerk vijf keer samenkomen. Het lidmaatschap van het netwerk is persoonlijk.