Jij hebt een visie. Je hebt een merk dat klaar is om te groeien.
Maar hoe zorg je ervoor dat jouw marketing niet alleen zichtbaar is, maar ook écht impact maakt? Deze opleiding is ontworpen voor ondernemers zoals jij – ondernemers die niet zomaar tevreden zijn met oppervlakkig resultaat, maar willen investeren in strategische groei.
Waarom deelnemen?
Als je een antwoord wil op deze vragen...
- Hoe bouw je een marketingstrategie op die past bij jou en je bedrijf?
- Hoe zet je slimme e-mailautomatisaties op?
- Hoe kan je de experience van je klant op je website verbeteren?
...dan is deze praktische en interactieve opleiding voor jou! Ga naar huis met een concreet actieplan en een sterke strategie voor lange termijn.
Programma
- Wat is een marketingstrategie?
- Welke elementen moeten in je marketingstrategie?
- Hoe bouw je een marketingstrategie op die past bij jou en je bedrijf?
- Deze dingen moet jij weten over je ideale klant om een effectieve marketingstrategie op poten te kunnen zetten
- Zo maak je een doelgericht actieplan met metrics
- Waarvoor kan je e-mail marketing inzetten in je marketing?
- Hoe verzamel je e-mailadressen?
- Hoe zet je slimme automatisaties op?
- Hoe verkoop je in je e-mails zonder ‘echt’ te verkopen?
- Hoe schrijf je mails (bv. nieuwsbrieven) die mensen wél willen krijgen en lezen?
- Welke elementen moeten er zeker op je website staan?
- Hoe ziet jouw website eruit en waar zit er nog groeipotentieel?
- Hoe kan je de experience van je klant op je website verbeteren?
- Tips & tricks voor een strategisch slimme en converterende website
De lesgever
Mirte Van Campenhout startte tijdens haar studies communicatiemanagement als student-ondernemer en zette toen haar eerste stappen als freelance copywriter, social media support en online strateeg en had ze daarnaast als illustrator & graphic designer ook een webshop. Nadien zette ze dat verder in bijberoep, en ging ze in loondienst werken als advertentiemanager, social media manager, webshop manager en podcast manager bij een online magazine. In 2023 besloot ze haar bijberoep om te zetten in hoofdberoep en staat ze elke dag aan de zijde van ondernemers zoals jij.
Mirte is een digitale strateeg en creatieveling die niets liever doet dan samen met ondernemers en hun bedrijven (van grote tot kleine bedrijven, zowel service- als productbased) een sterke marketingstrategie op te zetten die past bij het merk en de ondernemer erachter. Ze maakt de vage term ’strategie’ behapbaar, helder en eenvoudig, en gooit het theoretische stuk van cijfers & tactiek samen met out of the box creatieve ideeën om je online te onderscheiden van de massa.