Overslaan en naar de inhoud gaan
Map
Voka Opleiding

Uitblinken bij je klanten

Marketing & Sales

Een tevreden klant is de best mogelijke business strategie. Klantgericht werken zorgt voor klantentevredenheid en dus klantenbinding. Tijdens deze opleiding ontdek je hoe je de klantenbeleving bij jouw onderneming kan optimaliseren.

Wat je leert:

Je leert hoe je je klanten beter kan leren kennen, hoe je hen een goed gevoel van vertrouwen en waardering bezorgt en hierdoor een sterke klantenbinding creëert. Het zal niet alleen een boost geven aan je verkoopresultaten, maar ook aan je werkplezier.

Succesvolle salesgesprekken draaien om verbinding maken. Sterke relaties creëer je door écht verbinding met de ander te maken, waardoor je rijkere gesprekken kan voeren met meer inzicht in en begrip voor de klant. Op die manier zal je vertrouwen opbouwen en niet alleen aan de klantenverwachtingen tegemoet komen, maar ze overtreffen. Zo word je een gelijkwaardige gesprekpartner en ‘trusted advisor’ voor jouw klanten. 

Zelfinzicht is hierbij heel belangrijk. Tijdens deze interactieve workshop verdiep je je enerzijds in je eigen verkoopvoorkeuren en anderzijds leer je in te spelen op de voorkeur van je klanten. Dit helpt jou om authentieke gesprekken met meer impact te voeren en een verkoopaanpak te ontwikkelen waarbij de klant centraal staat. 

Tijdens deze opleiding gaan we actief aan de slag met concrete voorbeelden en cases vanuit je eigen werksituatie, zodat je het geleerde meteen kan omzetten in de praktijk. 

In een notendop

  • Winstgevende langetermijnrelaties met klanten opbouwen
  • Opportuniteiten detecteren bij bestaande klanten om meer te verkopen. 
  • Beter anticiperen op en omgaan met weerstand
  • Klachten ombuigen naar opportuniteiten
  • Klantenbinding en loyaliteit verhogen
  • De klantervaring een boost geven

Dit brengt het je op:

Gelukkige klanten zorgen niet alleen voor meer omzet maar ook voor verhoging van jouw werkplezier!

Voor wie? 

Verkopers die hun menselijke vaardigheden willen aanscherpen om op een authentieke manier hun sales naar een hoger niveau te tillen. 

Sales coach

Caroline Raes is een bevlogen en enthousiast salescoach die al  jaren commerciële opleidingen geeft vanuit haar eigen ervaring op een hele praktische manier. Haar dynamiek werkt aanstekelijk en geeft zin om meteen zelf aan de slag te gaan. 
 

Caroline Raes

Contactpersoon

Regine Vyverman

Opleidingen - Arbeidsmarkt

Adres

Voka Box
Lammerstraat 18
9000 Gent

Wanneer

Prijs

Voka-leden: 475 euro (excl. btw)

Niet-leden: op aanvraag

Nog geen lid?

Neem contact op met welkom@voka.be voor info over onze vele ledenvoordelen.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Voor deze activiteit kan u kmo-portefeuille aanvragen, indien u hiervoor in aanmerking komt. Ons registratienummer is DV.O105301. Registreer u nu op www.kmo-portefeuille.be. Thema: Beroepsspecifieke competenties, 7,5 opleidingsuren.

kmo-portefeuille