Heb je MBA Highlights (of een ander MBA-programma) al achter de kiezen en heb je nog honger naar meer? MBA Advanced is hét programma voor jou. Met dezelfde combinatie tussen academische kennisoverdracht en praktische toepassing, maar met nog diepgaandere kennis verwerving- en ontwikkeling over meer specifieke onderwerpen.
Programma
Vijf tweedaagse sessies waar er telkens ingezoomd wordt op een ander relevant topic voor ondernemers en managers. Ontdek hier het hele programma en de experten van Solvay Lifelong Learning.
Leiderschap in digitale tijden, het waarom en hoe.
17 oktober 2024 (avond) | Kick-off | |
18 oktober 2024 | Dag 1: Digital Strategies & Models = Basics of Digital Transformation; Digital Strategies; Digital Business Models
| Nico Van Zeebroeck |
19 oktober 2024 | Dag 2: Business Transformation = Transform your ideas into business practices; Business Transformation; Digital Social Companies
| Benjamin Beeckmans |
Deelnemers bewust maken van de laatste trends in sales en hen uitrusten om aan te pakken hoe de organisatie zich daarop kan inrichten.
22 november 2024 | Dag 1: Future Sales Trends and Strategies = Wat zijn huidige en toekomstige trends? Hoe de waarde propositie aanpassen? Welke rollen en vaardigheden voor mijn verkoopteam?
| Regis Lemmens |
23 november 2024 | Dag 2: Sales and Marketing Alignment = Hoe kunnen sales en marketing best samenwerken ten dienste van de klant? De “customer journey” als een bindmiddel.
| Regis Lemmens |
Deelnemers de nodige instrumenten, methodes, de mindset en leiderschapselementen bijbrengen om succesvol innovatie in hun onderneming als strategisch wapen in te zetten.
13 december 2024 | Dag 1: The Power of Innovation Processes - This innovation and business transformation management workshop explores in depth how to identify an opportunity, understand, and manage the mechanisms to successfully test it in the market place.
| John Metselaer |
14 december 2024 | Dag 2: The Power of Innovation Leadership - (Re)defining Leadership’s role to Engage and Energize the people, the team and the organisation towards innovation
| John Metselaer |
Je invloed betekenisvol verhogen door fundamentele inzichten en praktische tools te verwerven hoe ideeën en veranderingen succesvol tot stand te brengen. Je persoonlijke productiviteit duurzaam en gevoelig verbeteren door je conatieve en instinctieve talenten te ontdekken en optimaal te benutten.
24 januari 2025 | Dag 1: Make Your Mark. Influencing Across Your Organization – how to get the backing and the success you need
| Patrick Lybaert |
25 januari 2025 | Dag 2: Trusting Your Instincts – The Power Behind Your Performance
| Patrick Lybaert |
Hoe kan HR een impact hebben op de strategie en strategie-implementatie van een onderneming?
21 februari 2025 | Dag 1: HR Leadership/Making Sure = de HR van morgen; de bijdrage van HR aan de strategie; ontwikkelen van Leadership binnen de organisatie
| David Ducheyne |
22 februari 2025 | Dag 2: Building a positive company culture: from involvement to engagement; dealing with conflict in a constructive way
| David Ducheyne |
Doel van het programma
Diepgaandere kennis verwerving- en ontwikkeling over meer specifieke onderwerpen in het zog van de MBA Highlights, voor alumni van dit programma (of soortgelijke programma's).
Doelgroep
Alumni van het MBA Highlights programma (of andere MBA- of soortgelijke programma's)
MBA Highlights
Volgde je de MBA Highlights opleiding nog niet (waar deze opleiding een vervolg op is)? Check dan snel deze pagina en schrijf je in!