Skip to main content
Sales, marketing & communicatie

LinkedIn: Personal branding en online netwerken

Workshop: Leer als werknemer ook hoe je je eerste stappen op dit platform zet, waaruit een compleet profiel bestaat. Do's-and-don'ts.

Of we het nu leuk vinden of niet, iedereen heeft een online imago. We worden allemaal wel eens gegoogled en diegene die we ontmoeten zoeken je al wel eens op. 2 op de 3 personen zoekt op regelmatige basis online naar informatie over andere personen. De redenen hiervoor zijn zeer divers. Feit is dat we allemaal werk moeten maken van onze digitale cv en ons online imago, niet enkel privé maar ook professioneel.

LinkedIn is ondertussen een uit de kluiten gewassen media waar meer dan 50% van de professioneel actieve bevolking in België over een profiel beschikt. Omwille van de bijzonder uitgebreide mogelijkheden en de beperkingen die de privacywetgeving ons sinds vorig jaar oplegt vinden steeds meer mensen hun weg naar LinkedIn en neemt het aantal actieve gebruikers en believers toe.

In deze opleiding leer je hoe je je eerste stappen op dit platform zet, waaruit een compleet profiel bestaat en wat je moet doen en vooral niet doen. Volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Wat is LinkedIn precies (inclusief Facts & figures)
  • Waaruit bestaat het complete LinkedIn profiel? 
  • Wat is het verschil tussen een LinkedIn en een openbaar LinkedIn profiel? 
  • Hoe zet ik mijn eerste stappen op dit platform?
  • Wat zijn de do's en dont's?
  • Hoe bespeel ik de algoritmes van LinkedIn en boost ik maximaal mijn populariteit?
  • Hoe kan ik online netwerken?
  • Q & A

Tom Baeten is een sales en marketing professional met meer dan 25 jaar ervaring op de teller. Van bij het begin was hij gefascineerd door de mogelijkheden van LinkedIn en gedurende jaren tastte hij binnen zijn eigen job de grenzen af van dit medium. Vanuit zijn ervaring als gebruiker, zijn kennis als Sales en Marketing specialist en als rasechte netwerker deelt hij nu sinds enkele jaren zijn kennis. Tom's trainingen zijn zeer hands on en onmiddellijk toepasbaar. Zijn dynamische stijl wordt erg geapprecieerd door de Voka leden en dit wordt keer op keer bevestigd door de mooie scores die hij van hen krijgt.

Liever je LinkedIn-bedrijfspagina bijsturen? Dat kan tijdens de workshop LinkedIn: Company branding en social selling!


Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuilleMensuraProximus

Contactpersoon

Sofie Olyslaegers

Projectmedewerker Kameracademie

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Limburg
Gouverneur Roppesingel 51
3500 Hasselt

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 190,00 excl. BTW

Niet-leden:
€ 250,00 excl. BTW 

Vroegboekkorting: 10% korting voor leden van Voka - Kamer van Koophandel Limburg bij inschrijving tot en met 20 september 2019. 
Let op, indien je gebruik maakt van de KMO-portefeuille, dien je de deelnameprijs -10% in te dienen.

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

ING
Logo Mensura
Proximus
SD Worx
Logo KPMG
Logo Hands
Logo G4S
Logo JAM
Ethias
Trixxo