Overslaan en naar de inhoud gaan
Map
Voka Lerend Netwerk

Customer service managers

Ben je een customer service manager die op zoek is naar een plek waar je kan leren van en met met gelijkgestemde professionals, uit verschillende sectoren? Dan is dit lerend netwerk iets voor jou!

Een lerend netwerk? Hoe, wat?

Wil je graag jouw uitdagingen aftoetsen met managers in dezelfde functie en situatie? Niet te veel theorie, maar liever gewoon praktijk? Dan is een lerend netwerk vast en zeker iets voor jou! Al jaren brengt Voka groepen van een 15-tal managers met gemeenschappelijke uitdagingen op regelmatige basis samen om kennis en ervaringen met elkaar te delen. Tijdens een lerend netwerk leren de deelnemers zowel van een expert als van elkaar. 

Hoe zien de sessies eruit?

Tijdens elke sessie wordt er één topic uitgelicht. Deze topics worden in samenspraak met de deelnemers gekozen, op basis van de huidige uitdagingen. In totaal staan er zes sessies op de agenda.

Voor wie is dit lerend netwerk interessant?

Customer service managers van middelgrote en grote bedrijven.

Wanneer?

Sessie 1

  • 7 november 2024
  • 09.00 - 13.00 u.

Sessie 2

  • 5 december 2024
  • 13.00 - 17.00 u.

Sessie 3

  • 20 februari 2025
  • 09.00 - 13.00 u.

Sessie 4

  • 27 maart 2025
  • 13.00 - 17.00 u.

Sessie 5

  • 22 april 2025
  • 09.00 - 13.00 u.

Sessie 6

  • 26 juni 2025
  • 13.00 - 17.00 u.
     

Contactpersoon

Jolyn De Baets

Communicatie - Opleidingen

Wanneer

Prijs

1.200 euro

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

OV - Festival van Vlaanderen
Gent Jazz 2024

Contactpersoon

Jolyn De Baets

Communicatie - Opleidingen

Wanneer

Prijs

1.200 euro

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

OV - Festival van Vlaanderen
Gent Jazz 2024