Skip to main content
  • Home
  • Activiteiten
  • Digital Company - sessie 2: Optichannel denken voor een betere klantenbinding
Digital Academy

Digital Company - sessie 2: Optichannel denken voor een betere klantenbinding

Tot voor héél kort waren we er van overtuigd dat omnichannel de enige zaligmakende communicatiestrategie was. Ondertussen zit optichannel communicatie meer en meer in de lift. 

Optichannel staat voor een slimme en pragmatische strategie met een juiste balans tussen klantgerichtheid en resultaten. Zo zorg je er voor dat je de steeds veeleisendere klanten bereikt met de juiste kanalen en niet noodzakelijk met álle kanalen. Tijdens deze sessie zullen we je enkele technieken aanreiken – onder meer customer journey mapping – om zelf de juiste kanalen te selecteren. Vertrekkend vanuit de theorie met aansluitend een praktijkgetuigenis van retailer Prik en Tik, tonen we aan dat optichannel communicatie dé hefboom is om je bedrijfsdoelstellingen te bereiken.

Opgelet! Om het maximale uit de groepsdiscussie te halen, mogen er maximaal 15 bedrijven deelnemen aan deze sessie. 

Sprekers:
Dorien Breels, Zaakvoerder, Markedeer
Filip Sevens, Algemeen Directeur, Prik en Tik
 

 

Dit is de tweede sessie van het traject Digital Company.
Wat is het traject? Samen met een Digital Academy Coach begeleiden we je om een stap verder te zetten in je digitaal verhaal. Dit doen we aan de hand van inspiratie, praktijkgetuigenissen en discussies waarbij we reflecteren op het einde van de sessies naar mogelijke acties.  

Wie zijn onze Digital Academy Coaches? Klik hier.

Tijdens dit traject staat het digitaliseren en verbinden van je bedrijfsprocessen centraal. Het doel is om ervoor te zorgen dat je digitale investering maximaal rendement opleveren en zo je bedrijfsprocessen efficiënter maken. Een win voor u én de klant. Hierbij is het belangrijk om alle facetten van het bedrijf onder de loep te nemen: gaande van marketing tot digitale orderverwerking en administratie.

 

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

 

KMO-portefeuille

dc

 

In samenwerking met 

ing

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 275,00 (excl. BTW) per sessie

Niet-leden:
€ 355,00 (excl. BTW) per sessie

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

ING
Logo Mensura
Proximus
SD Worx
Logo KPMG
Logo Hands
Logo G4S
Logo JAM
Ethias
Trixxo